FAQS
Vind je antwoorden hier
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Alle bestelling worden vanaf februari verzonden. Je zal hiervan een melding krijgen via mail.
Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie de factuur achterwege laten?
De dozen zijn om cadeau te krijgen, en een pakbon en een factuur horen daar helemaal niet bij. Deze ontvang je alleen per e-mail in de bevestiging. Je kunt dus met een gerust hart een cadeautje versturen!
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je kan alleen complete boxen retourneren, geen losse producten (tenzij er een product schade heeft). In dat geval vragen we je een mailtje met foto te sturen. Uiteraard ontvang je een nieuw product van ons.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal de box met alle geleverde producten in de originele staat aan ons geretourneerd worden binnen de 14 dagen. Om hiervan gebruik te maken willen we je vragen ons eerst per mail te informeren. Je krijgt dan het retourformulier toegestuurd die je aan je retourzending kan toevoegen. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Opgave van reden voor annulering is niet nodig, maar zouden we wel waarderen. Wij zullen het totaalbedrag na aanmelding van je retour terugstorten. Uiteraard is het dan wel de bedoeling dat wij het product in goede staat terug ontvangen hebben.
Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Het gebeurt wel eens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan altijd kenbaar via info@mamabox.be ! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen.